loading

News

Realizacija vašeg virtualnog / hibridnog eventa - edukativni event (konferencija, webinar...)
27 Feb, 2021

Realizacija vašeg virtualnog / hibridnog eventa - edukativni event (konferencija, webinar...)

U prvom dijelu serije članaka Realizacija vašeg virtualnog / hibridnog eventa općenito smo vam približili virtualne / hibridne evente, te mogućnosti odnosno rješenja za njihovu realizaciju.  Sada je na redu da se malo konkretnije posvetimo virtualnim / hibridnim eventima edukativnog sadržaja.

Koja su rješenja najbolja za vašu virtualnu / hibridnu konferenciju, webinar ili radionicu? Što vam je sve potrebno za realizaciju takvog sadržaja? Kako najbolje predstaviti vaša rješenja u virtualnom okruženju? – mi imamo rješenja :-)

Možemo vam ponuditi kompletnu organizaciju i/ili tehničku realizaciju za vaš edukativni event, bilo da se odlučite da se on prati isključivo online (virtualni event) ili želite dijelu sudionika i uživo omogućiti pristup vašem sadržaju (hibridni event).

Ovisno o vašim željama i potrebama, realizacija vašeg edukativnog virtualnog / hibridnog eventa moguća je u vašem prostoru ili u nekom od naših studia za virtualne evente u sklopu zagrebačkog Mozaik Event Centra.

Streaming željenog sadržaja osim prostorno, u vaš prostor ili naš studio, moguće je smjestiti i u 3D virtualno okruženje ili uklopiti u virtualnu web platformu, o čemu smo više pisali u članku Realizacija vašeg virtualnog / hibridnog eventa.

Ono od čega svakako treba krenuti je sadržaj vašeg eventa – tu smo da vam ponudimo, te pomognemo izabrati i realizirati, za vas najbolje rješenje.

Streaming odnosno video produkcija vašeg sadržaja može biti live prijenos, ali i prijenos predhodno snimljenih materijala. U svakom slučaju, vaš sadržaj, te sudionici u programu, definiraju vaše potrebe, pa tako i rješenja koja vam možemo ponuditi u sklopu streaminga:

  • Streaming video materijala s kamere, u vašem prostoru ili našem studiu, može uključivati jednu ili više kamera, odnosno pozicija za vaše predavače, paneliste, moderatore
  • On line spajanja sudionika u program za one predavače, paneliste koji nisu u mogućnosti biti prisutni u prostoru/studiu. Njih je potrebno uklopiti u program, ali što je još važnije, omogućiti im interakciju sa predavačima, panelistima u prostoru/studiu, kao i sa sudionicima koji prate vaš event.
  • Streaming dodatnih materijala kao što su logotipi, grafike, PowerPoint prezentacije, korporativni ili sponzorski video materijali

Osim o samom streamingu, odnosno virtualnom okruženju za vaš event, prilikom organizacije virtualnog / hibridnog eventa treba voditi računa i o:

  • Izboru odgovarajućeg kanala odnosno platforme za streaming – Vimeo, Zoom, YouTube, Facebook... izbor je velik, a ovisi o potrebama vašeg eventa
  • Sustav prijave odnosno registracije sudionika – svakako je poželjno da postoji jednostavan sustav za pristup i registraciju, bilo da je riječ o platnom eventu ili je praćenje eventa besplatno
  • Angažman sudionika vašeg eventa moguće je potaknuti kroz chat u sklopu platforme odnosno kanala za streaming, ali i dodatno angažiranjem moderatora u off-u, organiziranjem nagradnih kvizova, traženjem feedbacka, putem različitih platformi
  • Vizualna rješenja za streaming u smislu okvira za predavanja, prezentacije, okviri za više sudionika panel rasprave (iz više izvora), potpisne trake, materijali, branding
  • Dodatnu vizualnu i sadržajnu vrijednost u sklopu prostora odnosno studia vašem eventu može dati plasma TV, LED ekran i/ili Chroma Key Green Screen. Bilo da je riječ o projekciji vaših materijala i/ili stvaranju okruženja, cilj je stvoriti što potpunije iskustvo za sudionike vašeg eventa.

Promo logistika primjere realizacije edukativnog virtualnog i edukativnog hibridnog eventa možete pogledati u našoj Foto galeriji - WinDays20 konferencija ili My Smart City konferencija 2020.

U slučaju da razmišljate o vlastitom virtualnom / hibridnom eventu i trebate organizacijsku ili tehničku podršku, pozivamo vas da popunite upitnik  ili nas kontaktirate kako bi dogovorili sastanak (fizički ili online) i pomogli vam odabrati najbolje rješenje za vaš event!

Related news

Discover how we can help
Contact us